onsdag

Igår, värsta bakfyllan någonsin. Fy helvete vad full jag var i tisdags. Alltså riktigt jävla aspackad. Det var inte ens kul, jag kunde knappt stå på benen mot slutet. Men jag somnade gott allafall, jag låg tydligen nästan på min syster och det var omöjligt att väcka mig, så hon sov mindre bra. Hon tycker alltid att jag ligger för nära och ber mig flytta ut, men jag kan inte ligga för nära kanten, då tror jag att jag ska ramla ner. Jaja, vi hade en bra kväll allafall.

Jag tror att helgen blir lugn. Jag har inga planer alls. Är inte speciellt sugen på fest iallafall, inte efter domhär dagarna. Jag borde sova tidigt och vända tillbaks dygnet, för snart börjar skolan igen. Bara några månader kvar innan studenten, jävlar vad fort det har gått. Läskigt.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en filt, jag fryser. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback