söndag

Fredagskvällen blev asbra. Jag hade riktigt kul. Massor med dans och skratt och en skitförbannad/skitskum taxichaufför. Köpte självklart käk på vägen hem och sen somnade jag jävligt gott, i sängen. Lite bilder kommer när Johanna har skickat, om dom inte är för hemska.

Igår var jag hemma och kolla på film med mina underbara systrar.

Idag har jag jobbat, sen åkte jag och sis till Sandra och myste med henne och Linda hela kvällen. Käka pizza, kolla på film och snacka bröllop. Och när vi var inne på detdär med bröllop blev det så känsligt att jag börja tjuta. Eller egentligen är det jag som är överdrivet känslig, jag tjuter jämt när någonting är fint/vackert. Och jag fick reda på att jag ska på bröllop nästa år, det visste jag inte ens. Nu ska jag ta en dusch och sen sova, är jäääääävligt trött och har varit uppe sen klockan 6 imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback