tisdag

Det måste vara något fel på mig, jag är trött hela tiden. Jag som nyss hade en pigg-period. Vad hände? Har knappt orkat hålla ögonen öppna på praktiken idag, och ändå har jag druckit typ 5 koppar kaffe. Inte normalt. Och på grund av allt kaffe har jag kissat typ 50 gånger, en gång alldeles nyss och nu är jag kissnödig igen.

Jag längtar till helgen! Är sååå taggad, det var länge sen jag festa på riktigt, och med en förfest dessutom. Alltid när jag ska ut dricker jag samtidigt som jag gör mig iordning, sen är klockan 12 och då sveper jag sista glaset innan vi springer hemifrån. Jag och Johanna gör så jämt. Det är ett allvarligt problem. Vi kan snacka typ vid 7, och Johanna säger: "Ska bara packa ner lite saker sen kommer jag!" 2 timmar senare dyker hon upp, och då tar vi det lugnt och fixar oss i två timmar tills vi måste stressa ner det sista, så vi hinner ALDRIG förfesta. Aldrig nånsin. Jag fattar inte hur vi lyckas. Men vi har kommit fram till att vi ska ändra på det, från och med nu.

Imorse när jag gick upp låg min lillasyster kvar i sängen, och när jag skulle väcka henne och fråga varför hon inte var i skolan så blev hon så rädd att hon skrek. Hon skrek som en man, och jag började asgarva. Jag har tänkt på det flera gånger idag och börjat garva högt varje gång. Värst var när jag var påväg hem från praktiken, helt själv, och började asgarva. Då tänkte jag att jag inte fick tänka på det, för jag ville ju inte att folk skulle tycka jag var konstig. Då blev det bara ännu värre. Jag garvade nästan hela vägen hem. Högt. Och jag garvar nu. Sådär gör jag jämt när någonting är kul, jag upprepar det om och om i huvet. När andra slutar garva fortsätter jag i typ 20 min.

Nu ska jag gå och kissa, sen ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen och kolla på Paradise hotel.

Kommentarer
Postat av: sahra

hahahahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback