tisdag

Jag och Carro hade planerat att träffas idag och gå en promenad, vi gick ungefär en kvart innan vi vände och bestämde att vi skulle ses en annan dag istället, inomhus. HELVETE vad kallt det är, helt jävla sjukt. Vi frös till is, Carros hår och mina ögonfransar var istappar, och det kändes som någon stod och högg mig med massa knivar i benen. Aldrig mer. Jag visste inte ens att det kunde va såhär kallt i Sverige.

Nu sitter jag och försöker tina upp, och när jag blir, om jag blir, varm igen så ska jag städa klart mitt rum.

Verkar som att alla ska ut och parta ikväll, och jag känner ett litet sug jag med faktiskt. Men jag har lovat mamma att jag ska dit ikväll, så för min del blir det lugnt.

Förresten, har ni sett "I love you, man"? Sjukt rolig film, jag kom o tänka på den nu. Jag och sis satt och asgarva till den, haha. Slappin da bass man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback