-

Tror ni jag har städat? Tror ni jag varit ute och gått? Det har jag inte. Skulle städa och letade efter en bra skiva, och det slutade med att jag lyssnade igenom alla ca 50-60 skivor som låg där. Jag och min lillasyster satt och garvade åt all musik man lyssnat på genom åren, hittade massa gamla skivor och låtar som vi hade glömt att dom fanns. Det tog typ en timme, sen har jag duschat, lagat mat, ätit och fixat lite. Får bli att städa imorn istället. Jag borde ta en före-/efterbild för att visa hur jävla stökigt det är nu, men jag tycker faktiskt det är för pinsamt. Tänk er det stökigaste rummet ni nånsin sett, mitt är värre. Kommer dock bli fett najs när det är klart, lite nya möbler behövs bara.

På fredag kommer min mobil! Det är på tiden som fan.

Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

jag köpte dom på vero moda för länge sen, typ i oktober nån gång så tyvärr finns dom ju inte kvar nu :) men jag håller med dig, det är omöjligt att hitta några bra skinnbrallor nu, skit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback