fredag

Ibland är jag bra dum. Har suttit ensam och kollat på en skräckis ikväll, 1408. Jag verkligen hatar skräckfilmer, dels för att jag blir så jävla rädd och dels för att jag blir förbannad. Jag stör mig på att dom är så blåsta, att dom alltid ska dela på sig för att leta efter någon när dom vet att det är nån läskig typ som härjar runt och vill döda allihop. Dumt o hålla ihop lixom. "Jag går ner i källaren, du går upp på vinden och du går ut till båthuset, men bäst att vänta tills midnatt när det är mörkt." 
Jag håller alltid för ögonen när jag kollar på skräckfilmer, tittar genom en liten springa mellan fingrarna. Jag ser hela tv-rutan men det känns säkrare så lixom. Och även fast jag hatar såna filmer kan jag verkligen inte låta bli att kolla, det blir som en adrenalinkick och jag är på helspänn genom hela filmen. Så när filmen va slut var jag livrädd och tänkte att jag aldrig skulle somna inatt, sen kom jag på att jag har sis brevid mig i sängen inatt. Kommer säkert drömma mardrömmar ändå, men nu känner jag mig ganska lugn. Brukar dock vakna av hennes sömnryckningar vilket också är lite halvläskigt, för ibland är dom extrema. Hon kommer hem vilken sekund som helst, och då ska jag sova. Imorgon ringer klockan halv 6, då ska jag till jobbet. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback