lördag

Igår var jag trött, gick och la mig halv 10 och somna direkt. Så jävla skönt.

Ikväll blir det andra bullar, fullt ös. Jag jobbar imorn, men börjar 12 så jag kan fucka ur lite grann. Ikväll är det 3 fester jag vill hinna med, men det blir nog bara två. Adel får jag fira ute istället! Nu ska jag hoppa in i duschen, klockan 5 ska vi va hemma hos Sandra och käka lite innan dom andra kommer. Sen ska jag vidare och möta upp Madde och gänget så ska vi partaja hos nån kille som fyller 20. Jag funderar på att ta med kameran, men den är så jävla dålig och man blir så ful på alla bilder så jag vet inte ens om det är värt det.

Mitt fina underbara läppstift från MUS är borta. Jag vill gråta.


Update: Hitta det! Glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback