lördag

Nu är jag äntligen klar med allt. Packat, färgat ögonbryn/fransar, rakat bena som hade en meter långa hårstrån, peelat hela kroppen, målat naglarna och kollat av packningslistan 125 gånger. Känns fortfarande som jag glömt något. Det blir en jääävligt lång resa, bussen går 7.10 imorn bitti och vi landar inte förrens 2 på natten. Just nu sitter jag och kollar på Final destination på 3an, handlar om en flygkrasch. Som att det skulle hjälpa mot min flygrädsla. Om vi ska krascha så låt oss göra det på hemvägen, då har vi allafall fått uppleva lite sol och värme och fått lite färg på våra bleka kroppar. Gäller att avsluta snyggt lixom.

Det känns inte ens som vi ska åka, inte ens när jag packade ner bikini, korta shorts och sololja kändes det verkligt. Nu ska jag försöka sova lite, om 5 timmar ska jag gå upp igen. Vi kommer ha tillgång till internet där så jag kommer antagligen blogga endel. Inte för att någon bryr sig.

Godnatt och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "inte för att någonb bryr sig" du är så jävla rolig och jag bryr mig absolut :D vill skratta till dina inlägg varje dag. fast nu skratta ja mest inombords. inte högt va.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback