new in

Jag har lovat er mer bilder, så tänkte slänga upp några på lite nytt och lite mindre nytt som ni inte sett. Inga outfit-bilder på mig själv dock, så långt har vi inte kommit än.


Jag kan verkligen känna kärlek till ett par 13 cm-klackar, det är nog det vackraste som finns!


Från J&J.


Tröja/kavaj med skinndetaljer, modekungen.


Sjukt mysig/snygg oversizetröja, BikBok. Jag vet att den är skrynklig men aldrig i mitt liv att jag skulle ställa mig och stryka för dethär.


Gorgeous. Nelly.


Jeansväst, mamis gamla.


Skinnjacka, Glitzy.


Oversizelinne, Nelly.


Kort linne, Monki.



Shorts, H&M.


Bikini, H&M.

Ganska kassa bilder, jag vet. Men det får duga.
Om Johan eller Dover skulle läsa dethär inlägget skulle jag nog bli mobbad för all framtid på jobbet.


At work, det är mat jag har i kinden. Har inte gått och blivit svullen. Tur att vi har så snygga jobbkläder. Eller inte.


Får ni inte en klump i magen när ni ser denhär bilden har ni inget hjärta. ÄLSKLING.



Kommentarer
Postat av: malin

hahah det roliga är att du aldrig hinner använda alla dina underbara skor, och att tishan från j&j var läcker !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback