söndag

Har varit en relativt lugn helg, vilket känns skönt. I fredags var jag bara hemma och myste med papi och lillasyster. Igår ringde Sahra och överraska med att hon var i norrköping, utanför mig. Så jag träffa henne en stund, blev dock en väldigt kort stund för jag var tvungen att gå in och städa. Har saknat min tjej. Städade i flera timmar så nu är det jättefint i mitt rum! Äntligen. Sen kom lite släkt hit för att fira pappa, god mat, vin och massa skratt. Mys! Idag ringde klockan vid 6, då var det bara att kämpa sig upp för att åka till jobbet. Lång jävla dag. Men har skrattat massa åt Anna-Maria som är hysteriskt rolig. Kommer nog ha träningsvärk i magen imorn.

Nu har vi precis käkat pizza, det satt jävligt fint kan jag säga. Jag är skittrött och har inget mer att säga, ska snart sova. Jobb imorgon också.




Bästa papi.


Min snygga underbara syster.


Haha, jättebitter.

Jag lyckas aldrig bli bra på kort. Av alla bilder vi tog igår, vilket var många, så var det typ 3 som blev okej, inte ens det. Alla andra va riktigt fula. Alltså typ spyfula.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: C

du är bland världens finaste finen <3

Postat av: johanna

du är så snygg! :)

2010-03-23 @ 13:17:28
URL: http://aboutthings.blogg.se/
Postat av: johanna sis

du är ju hundra ggr snyggare än mej ja blir fulare o fulare o du blir snyggare o snyggare!!! o zacke blir inte bra på kort haha hans söthet kommer inte fram!

2010-03-23 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback