torsdag

Ni vet mitt fett långa inlägg om självkänsla för ett tag sen? Jag har fått mycket bättre självkänsla, tror att mycket beror på min praktik. Där kan jag inte va blyg, jag måste ta för mig och tro på mig själv. I somras på otten satt jag och Johan och snacka om skillnaden mellan självförtroende och självkänsla, och innan han förklara för mig så visste jag knappt att det va någon skillnad, så jag visste inte vad jag skulle jobba på. Nu har vi tagit upp ämnet igen, dock på msn denna gång.

Citerat Johan Bengtsson a.k.a east fm-Johan:

johaaan! säger:

hehe jag förstår

nu ska du sprida budskapet

självförtroende är på låtsas och kommer utifrån

det är något man hittar på

god självkänsla besegrar allt
det kommer inifrån
det gäller att vara sin egen bästa kompis ibland

ge sig själv en 10a

och bry sig om sin egen åsikt

So i´m doing it, jag sprider budskapet. Med självkänsla kan man komma långt. Han är klok, även fast man kanske inte alltid märker det.





På tal om nåt helt annat, jag har en fungerande mobil igen. Eller, ett nytt simkort iallafall, min nya mobil har jag inte fått än. Nu har jag abonnemang vilket är helt nytt för mig, och jag har en känsla av att det inte är bra. Jag kommer inte ha någon koll på hur mycket pengar jag gjort av med. När jag dricker blir jag så jävla generös och ska jämt låna ut min mobil om det är någon som behöver, även om jag egentligen bara har 5 kronor kvar. Måste nog sätta en gräns, annars kommer det aldrig funka.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback