torsdag

Jag är sliten. Helt slut i kroppen och hur huvudet känns kan jag inte ens beskriva. Är dock sliten på ett bra sätt, och jag kommer bli glad när lön kommer i april. Och det är lika bra jag vänjer mig, när vi kommer hem från resan blir det tufft fram till studenten. Jobb, plugg och praktik hela veckorna.

Efter jobbet idag köpte vi med oss käk från donken hem, så jävla gött. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till skolan, sen till praktiken. Lördag blir en stressig dag, massa som ska hinnas med innan vi åker.

Nu sitter jag här och drar ut på tiden fast jag borde gått och lagt mig för länge sen. När man är riktigt trött är det såååååå jävla jobbigt att resa på sig för att tvätta bort sminket och borsta tänderna innan man går och lägger sig. Vad skönt det skulle vara att bara gå raka vägen in till sängen. Mmmmh, sängen.. "Schrrrlll". (Låter som Homer, nivet?). Ae, godnatt.

Kommentarer
Postat av: sahra

hahahah du är bäst! Förlåt att jag inte prata ordentligt med dig när vi sågs. men vi måste ses ordentligt snart!! love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback