torsdag

Jag har suttit och pluggat om lagar och rättigheter i typ 3 timmar nu, känns dock inte som jag kommer nånstans. Jag tror jag ger upp för stunden och fortsätter senare ikväll. Idag skulle jag ha dansat, dra åt helvete förkylning. Jag vill inte ha nåt mer med dig att göra nu.

Förövrigt så funkar inte min mobil, mitt simkort är inaktivt för de har flyttat över mitt nummer till ett annat simkort jag ska ha i min nya mobil. Har dock inte fått mobilen än, så det är mindre bra. Kommer den inte imorgon så är jag mobillös under hela helgen, men det gör faktiskt inte så mycket. Jag ska bara ta det lugnt, och då slipper jag få samtal mitt i natten och andra som är ute och partar. På lördag ska jag jobba igen. Inventering på kolonial vilket innebär att jag slipper kylan denna gång.

Jag tänkte bli bättre med bilder, och jag vet att jag har lovat det typ 25 gånger men jag lovar igen. Men det får vänta tills jag är frisk, för nu finns det ingenting att ta kort på. Jag ligger hemma i myskläder och är äcklig hela dagarna. Nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback