fredag

Jag är inte trött, jag sov så länge idag att jag själv blev chockad. Det var länge sen jag sov så länge, jag vaknade vid 3. Och när jag inte är trött, så gör jag allt för att fördriva tiden. Har suttit och beställt kläder, även fast jag inte borde, jag har kollat igenom nästan alla mina vänners facebook profiler, läst en jävla massa bloggar, läst mina närmsta vänners gamla inlägg, och slutligen läst igenom min egen blogg. Först om allt ledsamt jag skrivit i bloggen, och när jag började störa mig på mig själv och kände att vafan ska det va bra för, så började jag läsa om allt kul jag gjort och alla småstunder och perioder där vi var så jävla impulsiva och spontana, gjorde det första bästa som dök upp i skallen på oss och levde för stunden. DÅ hade vi kul, kul som fan. Och det var då jag blev depp. Det är inte alls så mitt liv ser ut nu. Mina dagar innehåller endast jobb, och på mina lediga dagar gör jag inte ett skit. Inga galna idéer och inga spontana utflykter, HUR JÄVLA TRÅKIG FÅR MAN BLI. När jag suttit och deppat ett tag över att jag inte älskar livet så vände det helt plötsligt och jag tänkte istället "What the fuuuuck Josse, vems fel är det? Ta dig i kragen din jävla pussy, ändra på det du inte är nöjd med, sluta va så jävla negativ till allt."
Jag ska bli en riktigt hurtig prick, gå upp skapligt på mornarna, få ut något av mina dagar och vara nöjd med det när jag går och lägger mig, för just nu är jag så lat. Så äckligt lat. Skiter i saker jag inte anser vara tillräckligt viktiga för att kliva upp ur sängen, och sen sitter jag där med ångest sen på kvällen för jag inte gjort något av det jag planerat att göra. Jävla ångest. Kanske börja träna? Jag håller ju på att förfalla. Jag menar inte att jag blivit fet, men om jag vill behålla den kropp jag har kanske jag borde börja röra lite på mig, åtminstone gå ut och springa ett par gånger i veckan och göra några sit-ups på kvällarna. Införskaffa mig en cykel så jag kan cykla till jobbet. Börja träna upp mitt knä så det inte fuckar sig hela tiden. Kanske starta en ny blogg, eller radera varenda litet inlägg på denhär och börja om på nytt. Om någon kan ändra på dethär så är det väl jag. Bara jag.

Och ja, jag var tvungen att skriva detta i min blogg. Det är en påminnelse till mig själv ifall att jag glömt min nya inställning när jag vaknar imorgon. Nu ska jag sova för imorgon ska jag inte sova bort hela dagen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: HAr redan några köpare! Men den finns kvar på Nelly, märket är Rare Fashion! :)

Postat av: sahra

Men hallå! Man kan vara spontan, men vi är faktiskt äldre, och vi måste ta mer ansvar. Jag är också jävligt tråkig nuförtiden och det gör mig också ledsen.

För jag saknar våran "en platta för 200 eller zaranoff för 150" - tiden. Vi hade sjukt kul, alltid kul. Vad man än gjorde var spontant, men det var kanske för att det inte fanns någon att göra, som att kanske tjäna pengar?! haha

Josefin, snart får vi ses och göra något riktigt spontant, jag menar, vad hände med italien?!??!?!

2010-05-08 @ 14:31:07
URL: http://sahras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback